Mervoop İçimi hep ferah tuttum dua ettim rabbime şükürler olsun temiz çıktı bence sende öyle yap böylesi düşünme belkide bebekte farklı bir rahatsızlık var en azından ona göre gebeliğinde hareket edilmesi gerekir. Rabbim büyük verende o alanda odur bende olsaydı bende aldırmazdım. Üzülmezdimde şükrederdim bence yaptır canım. Benim çevrem çok gördüm rahatsız bebek alalım edelim diyen doktor hepsi sağlıklı doğdu