Kızlar merhaba yaklaşık 1 saattir midem çok kötü yaklaşık yarim saattir kusuyorum bunun yani sıra ince ince agrım var kasıklarıma belime iğne batıyormuş gibi ama rahatsız edici değil. 38 haftalık geneyim doğum başlangıcı olabilir mi doktoruma yazdım ama cevap vermedi henüz hastaneye gitmeli miyim ? Ağrılar değil ama mide bulantısı beni çok suphelendirdi halim canım kalmadı hiç başına böyle birşey gelen var mı?