slm kızlar nasılsınız 15 gün oldu sezaryan dogum yaptım ve ilk 2 gün sütüm gelmedi daha dgrusu o kdr az geldiki yok denicek kadardı kızımı o gün den beri emziremiyorum ilk gün meme ucumu kavrayamadı slikon meme ucu aldık onuda almak istemedi normal bi sekilde veriyorum emmiyor sabahlara kdr deniyorum bu sefer sütüm geliyor ama kızım emmiyor çok üzüluyorum etrafımdaki arkadaşlarım hep emziriyor bebeklerini gögüslerim felaket bi sekilde yara oldu gine de vazgecmedim emzirmekten ama ginede almadı kızık oysaki benim sütüm geliyor ama kızım emmiyor bnde sütümü sagıpta veriyorum 15 gündur artık biberona alıştı sagıpta verdigim icin cok üzülüyorum acaba oyle yararmı bebegime sütüm benim gibi boyle durum yasayan varmı ?? sagıpta sütünü veren varmı ?