elifokka valla canım
son zamanlarda vaginama baskısı artmıştı ama çalışıyorum yoruluyorum diye düşünüyordum 37 de doktor kontrolüm vardı nst çekinip gittim doktor sancın var dedi bende hissetmiyorum dedim ultrasonla bir baktı Doğum kanalına girmiş bile benim sıpa hemen alalım dedi planlı sezeryandı benim 2 gün sonra aldık çok şükür 51 günlük olduk bile 🙏🏻 Sizin içinde hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah ama bebeğin hareketlerini takip et bu dönemde o önemli çok 👍🏻🥰