Kızlar söylemiştim 2 cm açıklığın vardı bugün muayeneye geldim 5 cm açıklık olmuş daha bırakmadılar yatırdılar normal doğurdum herkesin bunyesi farklidir tabi ben normalde bu kadar zorlandiysam Allah sezeryanlilarin yardımcısı olsun kızlar doğum hikayeni müsait bir zamanda anlatacağım insAllah he merak edenler için söylim cinsiyetini doğumda öğrendim gerçekten bal bir kızım oldu