Merhaba 14 haftalık hamileyim. 2 ayrı doktora gittim biri kız gibi dedi diğeride erkek gibi. 14 haftadır hiç kilo almadım. Cildim inanılmaz pürüzsüzleşti. Sivilcelerim gitti. Ve cok rahat hamilelik geçiriyorum.bulantım kusmam yok. Ultrasondada cok oynuyor sıpamız. Sizce ne olabilir ????