Seda-hira Normal doğum istiyorum 37 haftadayız ama Bebek ters o yüzden sezeryana doğru gidiyoruz ☹️ Bu şekilde olupta son anda bebek döner mi sizce
Seda-hira Hala umudum var ama sezeryan olursada artık hayırlısı buymuş diyorum sağ Salim kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻