Merhabalar 32+5 teyiz yaklaşık 2 haftadır sağ göğsümün altı yattığımda acıyor. Tarifte edilmesi zor bir acı. Sanki elektrik çarpıyor gibi oluyor resmen cildim yanıyor daha sonra da karıncalanıyor ve uyuşuyor. Sağada yatsam sola da yatsam aynı. Sırt üstü yatınca, oturunca, ayaktayken hiç problem yok ama yan yatınca hep böyle. Yan yatmadan da olmuyor biliyorsunuz ki ağlıyorum bazen sinirden. Doktorum normal dedi çift yastık önerdi sırtını destekle dedi herşeyi denedim geçmiyor. Masaj yapıyorum olmuyor. Bebek yukarda olur bu aylarda sıkıştırıyor göğüs kafesini normal dedi ama dayanamıyorum acısına. Böyle birşey yaşayan, yaşayıpta başa çıkabilen var mı ? Nasıl birşey uygulamalıyım ?? 😔