ygulafer Gulsah16 eskiden her doktor istemiyordu ama suanda cogu kadin dogum doktoru rutin olarak istiyor kalple alakali eryelemyin mutlaka bi cocuk kardiyologuna gozukun
Bebegimibeklerkennn Gulsah16 ben yaptırmıştım 1 ay oldu cnm. Bebeğimin kalbinde ritim bozukluğu var dediler. Kesin tanı için fetal ekoya girmiştim
OzgeSrc Gulsah16 Bende ay sonuna randevu aldim kalbinde parlaklık var ondan dolayi fetal ekoya yonlendirdiler. Tabi biz Ankaradayiz canim
Askkokuluyavrum Gulsah16 benden de istedi ama yaptırmak bi turlu nasip olmadı. Benim ki rutin kontrol amaçlı istemişti seninde öyledir sanırım
Gulsah16 ygulafer dortcelik çocuk Hastanesi'nde yapılabildiğini soyledi.peki ben öncelikle sıra alıp da gideceğim sanırım ama her doktor yapıyor mu bı bilgim yok
ygulafer Gulsah16 her cocuk kardiyologu yapmiyo tlfonla arayip sorgularsaniz daha iyi olur hangi sehirdesiniz
Gulsah16 Bebegimibeklerkennn sonucunuz nasıl çıkmışti? Nasıl bir yol izlemem gerekiyor direk randevulu hasta olarak mi gidiyoruz
Bebegimibeklerkennn Gulsah16 sonuçta bir sorun olmadığı görüldü canım. Yani gayet sağlıklıymış kalbi. Ama her ihtimale karşın doğumdan sonra bebeğini getir buraya kontrole dedi. Doğumdan sonra götürücem kontrol için. Sen ne için çekilecektin cnm
Gulsah16 Bebegimibeklerkennn bizde de damarda genişlik saptandı kapanabilirde dedi ama her ihtimale karşı istedi
Bebegimibeklerkennn Gulsah16 inşallah birşeyi yoktur canım. Sen sıkma canını. Temiz çıkar sonuç inşallah
Bebegimibeklerkennn Gulsah16 git canım ihmal etme. Rabbim evladını sana bağışlasın. Sağsağlim kucağımıza alalım hepimiz inşallah bebeklerimizi
Gulsah16 ygulafer Bursa da bugün hastaneye gideceğim öğrenmeye kendi doktorumda dedi ama burda bı yerde yapıldığını göreceğiz artık
Gulsah16 OzgeSrc sizinde bu sureciniz sağlıklı geçer inşallah doktorlar her tedbiri göz önünde bulunduruyor anladığım kadarıyla