Rezzan 2 sezeryan üst üste olmuştum 4 sene arayla şimdi de 9 haftalık 🤰yim be kocaman bi karnım var millet bu karınla doguma gidiıo aşırı gaz da var çok moralim bozuluyo hiç gitmiçek hep öyle kalacak gibi 😤🤦♀️🥴
Duuyguum Rezzan benimde oldu o haftalarda canm aşırı şişti 12. Haftaya kadar hatta 12. Haftada post açtım göbeğim indi diye meğer gazmış kabızlığım gidince karnımda küçüldü
Melike35 Rezzan Benimde 3.hamilelik ve aynen öyle oldu merak etme sanırım patlıcam dedim ama sonra hiçkarmım büyümedi gaz oluyor en başta ve 3.hamilelikte bu çok normalmiş doktorum söylemişti
Deletedmom2224 Rezzan ya ahaha guldum kusura bakma çünkü ayniyiz 😂 benim 1 sezeryan ama arası çok kısa 7 ay o yüzden sanki 7 aylık göbeğim var bari bebek büyüsünde bebeğim diye seveyim diyorum 😊
Nur___ Rezzan benim 8 haftalıkken şişti baya her gören noldu dedi cvp vermedim sonra normale döndü, 🌼