Kontrollerime gittiğim Kordon Kadın Doğum 2li tarama için 300 tl istedi 😲 bilgimiz olmadığı için yaptıracaktık ki asansörde bi bayanla tanıştım devlet hastanesi ücretsiz yapıyor boşu boşuna o kadar para verme zaten bi kan alıyorlar farklı bişey yok dedi. Kafamız karıştı o yüzden eşimle araştırdık biraz her hastane farklı fiyat veriyor. Nedense devlet has. güven duyamıyorum. Bi yakınımız da Karataş Hastanesini önerdi. O yüzden geçen hafta oraya gittim. 45 tl muayene ücreti 50 tl kan tahlili 10 tl ultrason için verdim. Toplam 105 tl tuttu. 🙄