Kizlar cildim çok solukdu kəndimi iyi hiss etmiyordum. Papatya maskesi yapmaya başladım yüzume, şimdi azicik rəngi açıldı gibi.ama internetdə arastirdim hamilə kadinlar yapamaz papatya maskesini diyor. İçmə bir Kurt düşdü yanı haketen bisey olurmu ki? Nə alaka yüzə suruyosun sonucda. Bir bilginiz varmı kizlar?