kbru5 38+5 deyiz. Bugün çatı muayenesi oldum. Doktor bebeğin kafası oturmamış hala dedi ama rahimde yumuşama var dedi. Buna göre Doğum çok zaman alır mı daha ? Ne kadar sürer bi fikri olan var mı ?