Şimdi ben size derdimi tekrardan anlatayım bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
15 Temmuzda adet olmam gerekiyordu olmadım. 16 Temmuzda denedim idrar testi silik çıktı. 17 Temmuzda hastaneye gittim ama doktora değil test istiyorum dedim sonuç 55,37 çıkmıştı. Ondan sonra 20 temmuzda dayanamayıp tekrar hastaneye gittim orada da bana dedilerki Şuan birşey gözükmüyor dedi,belki geç döllenme olabilir dedi. Neyse ben başka test mest yapmadım. Ayın sonuna kadar sakince beklemelimiyim? Yoksa beklemeyip sağlık ocağında tekrar gebelik testimi yaptırayım. Ne yapacağımı şaşırdım 😒🥴😞😢