Hanımlar merabalar,hamileliğin başında toksoplazma testlerim negatif çıktığı için doktorum bana kesinlikle çiğ et barindirabilecek şeyler yememem gerektiğini söylemişti ama ben bunu hep ilk 3ay tehLikeli sanarak sonradan ciddiye almadım,çok fazla olmamakla beraber arada bir şarküteri tipi gıdalar,caniniz çekmesin die yazmıyorum kahvaltılarda falan yedim,yeşilliği sirkeli suda beklemeden yedim vs...bugün kontrolüm vardı dr.ma söylediğim de bana çok kızdı inşallah bisey olmaz dedi ama ben çok korkuyorum bidahaki Toksoplazma İgG tahlilim de 1ay sonra,şuan 21 haftalık gebeyim..bu arada netten de araştırdım gerçekten de çok ciddi biseymis...bu ikinci gebeligim 8yaşında oğlum var onda hic esirgemedim herseyi yedim hatta bu tahliller yapıldımı onu bile bilmiyorum ama şimdi çok korkuyorum...böyle bir durumu bilen,duyan,yasayan var mı hanımlar yardımcı olun bana içime kurt düştü😧😧🙈🙈