Merhaba ilk bebeğim 32 haftalık doğmuştu bugün doktorum yine erken doğurursun büyük ihtimalle dedi.. daha önce yaşayan var mı? Şuan 22.hafyamdayım gerçekten endişeleniyorum.ilki kız ikincisi erkek olacak erkekler haftalarını doldurur derlerdi sevinirdim siz ne düşünüyorsunuz..