yareennec Kızlaarr öncelikle merhaba🙋🏻♀️ internetten beşik sipariş eden var mi aramızda acaba bende beşik alicam da assada daha pahalı beşikler eğer internetten alip da memnun kalanınız varsa bende alabilirim şimdiden tesekkurlerrrr🙏🏼
OsmisinAnnesi yareennec canım ben n11 den âldim mobilya buyuyen beşik kullanmadım daha ama çok güzel geldi eksiksiz yani gayette şık görünüyo ☺🌸
Mr1517 yareennec https://www.instagram.com/p/B0OQ4RoAhnF/?igshid=o81t8d77d4mh tavsiye ediyorum memnun kaldım teslim süresi olsun kurulum olsun 🤚🏻
Mr1517 yareennec beşik + iç takım fiyat tek fiyat canım 470 tl tutmuştu benim beğendiğim model ben ekstra daha nevresim aldım birde anne yanı 640 toplam
R_abia yareennec bende bugün siparişi verdim heyner beşik 5 yaşa kadar kullanım için yazıyor ama 3 yaşa kadar rahat kullanır sonrasında oda yaparız dye düşünüyorum çünkü 3 kademeli ve en alt kademesi yere baya yakınmış park beşik gibi yani ☺️ Dün mağazadan baktık ama gerçekten çok pahalı internette yarı yarıya oluyor hepsiburada dan aldım 630 tlye be bu beşiği netten alanların çoğuda memnun
yareennec OsmisinAnnesi teşekkür ederim umarım kullanmaya başladığında da memnun kalırsın,kalite olarak beğendiysen ne mutlu ben pek güvenemiyorum da internettekilere 😍😇
Hilal0803hilal Bende internetten alicam nasip olursa mağazada oda takımına 43 buçuk 4 bin diyor nette 2 bin. Bebek odası beşik sayfasından almayı düşünüyorum alan çok kişiye de yazdım herkes memnun sorunsuz geliyor diyolar.
yareennec Hilal0803hilal evet bende internetten almayı düşünüyorum ama annem internetten alma diyor gözün görsün sağlam olsun diyor o yüzden pek de güvenemiyorum ama umarim ürünler güzeldir 😇
yareennec Mr1517 çok güzelmiş güle güle kullanın bilmiyorum araştırıyorum ama bu sayfa da aklımda teşekkürler 😍
yareennec R_abia evet mağazadaki fiyatlarla internetteki fiyatların arasinda çok fark var e hal böyle olunca güvenemiyor insan bide göremiyoruz internetten aldığımız ürünü bilemedim nasıl yapicam ama inşallah sende memnun kalırsın sipariş verdiğin beşikten bir sorun yaşamazsın umarım 🙏🏼🙏🏼🙏🏼😍
Tugbaolgnn https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/heyner-ahsap-60x120-organik-anne-yani-3-kademeli-bebek-besigi-karyola-ahsap-park-besik-425034881 Bende bu beşiğe bakıyorum 3 kademeli yükselmesi var bana iyi geldi ama nasıldır bilmiyorum bende kararsızım o yüzden
R_abia Tugbaolgnn bununla ilgili postlar var bugün 2 tane açıldı hatta bakabilirsin kullanan yorumları görmek daha iyi oldu bnm için açıkcası
Pinarb Tugbaolgnn çok uygun baya seti ile birlikte ben kademesiz normal Kanz ın beşiği ne 1000 lira fiyat almıştım mağazadan
AYsegulusal yareennec ben her şeyi internetten aldım hemen hemen beşik de bu gün söyledim heyner beşik inşallah pişman olmam bakalım
SelmAlper yareennec bizde hepsi buradan aldık canım beklediğimizden fazlası geldi şahsen biz bu kadar iyi gelebileceğini düşünmemiştik ama iyi ki almışık 🥰🙏
yareennec SelmAlper Ne güzel olmus sizin icin bende bu güzel yorumlardan sonra daha sıcak bakıyorum açıkcası😍🤗🙏🏼
defne55 yareennec gitti gidiyor banana baby den aldık canım memnun kaldım sallanır besik uygun güzel benim hoşuma gitti