EmrahBraYldrm laydaelebi ben yaşadım canım 2 hafta önce yerleşme kanamasıymış crinone kullandım şuan da iyiyim çok şükür siz durumunuz ne
Nurem Bnde yaşadım canım ilk haftalarda bir sorun olmadı çok şükür bol bol su tüket ayaklarını üşütme. Geçen bir durum sonuçta