Gamzes benim bir arkadaşımın anne karnındayken oğluna hidrosefali teşhisi kondu.Doğumdan sonra operasyon gerekecek dediler.4 aylıkken operasyon geçirdi.İzmir Kent Hastahanesi nde.Biraz badireler atlattılar (yanlış şant seçimi ve enfeksiyon gibi) Sonunda İstanbul da bu işin uzmanı bir doktor operasyonunu yaptı ve şükürler olsun şu an 5 yaşında çok iyi.En ufak bir belirti bile yok.Çocuk çok zeki,kafası normal ebatlarda.Maşallah Harika bir çocuk.Her yıl kontrole gidiyor bir tek.