Kızlar merhaba , linkler hata veriyor mu bilmiyorum nasıl atacağımı bilmediğim için :))
Beşiği kurduk bugün teslim aldım beyaz lake olandan aldım 60*120 ölçüleri.
722 tl’ye hepsiburada sitesinden aldık gayet kullanışlı gözüküyor boyası çok sağlam değil gibi ama bilmiyorum içerisinde linkteki takımda vardı yastık falan dahil yani.
Kurulumu kolay eksik bi parça gelmedi bi hafta içerisinde teslim aldık gösterilenden daha kısa sürdü.
Yoğun bi boya kokusu yok .
Aklıma gelenler bunlar soracağınız varsa yanıtlarım :)