Kızlar merhaba Eylülde Bursa’ya taşınacağız. Ekimde Doğum olacak Allah nasip ederse. Daha önce Bursa’ya hiç gelmedim. Doktor hastane konusunda hiç bir bilgim Yok. Muhtemelen Osmangazi de ev tutacağız. Sezeryan olmak istiyorum normal Doğumdan çok korkuyorum. Önerebileceğiniz doktor ve hastane var mı ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.