Gamzee11 sağlık ocağında 3 ayda bi tahlil yapıolar gebelil takibi olarak değerlerine bakılıyo benimde öyleydi b12 yerlerde çıktı gün aşırı iğneye başlandı bi danış istersen ☺️10 gündür vurunuyorum şuan karnımın ağırlığı olmasa her işi yapcam ☺️Çok enerjikim şimdi dopuma kadarda haftada bir vuruncam değerlerinde düşüklük vardır