Selam kızlar , bugün 37 hafta kontrolümüze gittik , kilosu 3200gr , baş doğum kanalında , herşey yolunda , sezaryen istemiştim zaten doktorumdan birde bugün gün istedim 8 Ağustos dedi 39+3 yani umarım önceden sancılanıp yatmazsam, sizlere Ağustosun hangi günü söylendi ? Var mı aynı tarih? ♥️🤰🏼♥️