Merhabalar Anneler bi sorum olacak 39-2 haftalık hamileyim kontrole gittim ve doktor hala kanala inmediğini söylüyor bi açılma gözükmüyor..yürüyüş yapıorm hurma yiyorum oturup kalkıyorum fln ama tık Yok benim Prensesimin gelmeye niyeti yok gibi..bu şekilde giderse açılma olmazsa illa sezeryanmı oluyor bununla ilgili bi bilgisi olan varmı yada suni sancı verildiğinde normal doğum yapabiliyrmuyuz başını gelen varmı Acaba Güzel Anneler😊👍