Merhaba kızlar
bugün 40+4 günlük olduk ve doktorda kontrolümüz vardı. Karar verecektik suni sancı mı sezeryan mı diye.. ( bu zamana kadar hiç alttan muayene olmadım doktorum bu duruma biraz karşı ) muayene bittikten sonra suyunun biraz azaldığını ve kilosunun 4 olduğunu söyledi. 4 ve üzeri kilolarda yaşanacak sıkıntılarıda anlattı ama hep benim normal doğum yapmamı istiyordu. Karar verme aşamasında alttan muayene istediğimi söyledim ona göre suniye karar verecektim. Aşağıya ebenin yanına gittim ve alttan muayene oldum. Açıklığımın olmadığını zor doğum yaparsın dedi. Bende doktoruma sezeryan istiyorum dedim oda deseydik suniyi gibi konuştu. Ama ben sezeryana karar verdim ama doktordan çıktığımda çok ağladım hiç böyle hayal etmiyordum açıkcası ve hala ağlıyorum sezeryan olacağım için mutsuzum. Acaba diyorum suni sancıyı denesemiydim ? Kusura bakmayın biraz uzun oldu.