Uzun uzun anlatmayayım tam 37+0 sabah ac karnına gıttım sezaryen olacaktı amelıyathane dolu bekle bekle aksam 16:30 da aldılar tabı ben beklemekten tükenmiştim aç sinir bozuklugu aglamaktan gözler şiş soguk amelıyathane korkudan soguktan tıtredım ve berbat bır amelıyat oldu ölüyorum sandım epıdural olmama ragmen üç kez bayıldım ... vs gecırelebılecek yasanabılecek butunn olumsuzlukları yasadım vede çok pişmanım keske normal dogum yapabılseydım yada tüm uyussaydım tavsıyem iyi dusunun😔gelelım kızlarıma biri 2000 digerı 2600 seklınde dogdular şükür küveze girmedıler solunum sıkıntısı çekmedıler şuan karsımdalar onları doya doya sevmek ıstıyorum dikişlerim egılmeme bıle ızın vermıyor tek düşüncem karınları doysun ben iyileseyım sonrada yavrularımla dolu dolu zamanlar gecırmek🐣🐣🥰