minik_fasulyem_ Pelintaner hangısı uyarsa artık canım ama pembe tonuna da girmek istemiyorum kapı susum ve balon standım gri tonlarında bide pembe olursa çok karışacak ne zormuş bu işler amannn diyip geçemiyorumda bu kadar hazırlıktan sonra 😏
minik_fasulyem_ Tugbaklc-4 açık tonun o riski var evet bn 3 lü lohusa takımı ve bir tanede önden düğmeli pijama takımı aldım ama yetmez dyrlar almakta istemiyorum artık kan vs olursa ortada kalırım heralde çünkü aşırı masraf oluyormuş bu işlerde nereye koşacagımı şaşırdım
Tugbaklc-4 minik_fasulyem_ altına zaten hasta bezi seriyorlar o kadar da abartıldıgına bakma kanama olucak evet ama hemen bir anda olucak değil ya bence yeterse bende 2 tane aldım
Zeynepzeze Postu ben açtım sandım 😒 Bende beyaz bulamadığım ama takımı çok beğendiğim için turkuaz aldım. Bu sefer de aklıma takıldı kaç gündür, ne renk şal alıcam diye 😔 Aldım artık mecbur uyduracak bir şey