Admh hayır ya gitmedim ben yurtdışıda yaşadığım icin burdaki sistem cok farklı ila randevun olucak ki gidebilesin işte konuştum taaa 26 Ağustos ‘a verdi randevu yu işte inşallah o zamana kadar bir aksilik olmaz da giderim neymiş balarım :/ ilgin icin ayrıca cok teşekkür ederim 🙏🏻