Sebnem_mehdizade Benim gibi 9uncu haftada olan varmı?bir şey hiss etmiyorum sadece arada midem bulanıyor 2li tarama testi yapicamisiniz?benim doktorum gerek yok diyo 3lu yaapariz diyor
Mr1517 Sebnem_mehdizade Banada gerek yok dedi ben hepsini yaptırdım aklımda kalcağına dedim yaptırdım canım
Ozican Sebnem_mehdizade bu doktorları da anlamıyorum zorunlu değil ama yaptırabilirsin denir.İkili testte sorun çıkmazsa üçlü yapılır.Bu doktorlar nerdr okuyo nasıl okuyo hayret ediyorum bazen
Nvnnnn Sebnem_mehdizade nasıl yani 2 li de supheli bir durum tespit ederse 3 lu yapilir neden direk 3 li yapılsın ki? Ben 17. Haftamdayim yaptırmadım isteğe bağlı zaten kaldı ki ultrasonda ense kalınlığı ve burun ölçüsüne bakıyorlar kişisel tercih tabi ben kendimi strese sokamam ultrasonda her şey normal görünüyor sorun çıksa aldırmayı dusunenlerdense özellikle yaptır tabi
Ozican mercan2020 bana da zorunda değilsin ama yaptırmanı öneririm dedi yaptırdım güzel sonuçlar 3lü yaptırmayalım istersen dedi.
mercan2020 Mr1517 bende de 2 li test sonucum iyi geldi başka teste gerek yok dedi.3 luyu belki yaptırırim.
Dilanbltaydn 2 li tarama testi 3 lü taramadan daha önemli dedi benim doktorum. 2 li temiz çıkınca 3. Ye de gerek kalmıyor sonrasında 20 küsür haftalıkken detaylı ultrosonuna gidersin bence ben öyle yaptım ☺️