Babyboymom Ayseeeeahmet evet cnm benn baya çok düşüklük oldı çarpıntı yaptı şimdi 2. Trimestere geçince normale döndü
Ayseeeeahmet Eddakuzey benikisi de birkaç gündür baya süşük baş agrısı çekiyorum çok fazla sizde en düşük kaç çıkıyor acba ?
Pcoslubiranne Benim de düşük ayakta duramıyorum bazen hamilelikte düşmesi normal dedi ebe ama gözlerim kararıyor.
Pcoslubiranne Ayseeeeahmet 8 e 6 oluyor. 9 a 6 oluyorum yatıyorum sadece.tuzlu ayran içiyorum bu sefer de midem bulanıyor.
Ayseeeeahmet Betus benimki 6 / 4 oldu serum takıldı 5 e kadar düştü ne yapacagımı bilmiyorum ve normalde hiç tansiyon problemim yoktur 😔
Betus Ayseeeeahmet hiç sıkma canını bence gayrt iyi allah korusun yüksek tansiyon olmasın canım nekadarlık hamilesin 🤗
Babyboymom Ayseeeeahmet benimde öyle oldu ama ben bayılmdım hemşire bayılmaan lazım bu düşüklüğe dikkat et dedi bana. Ama bişi olmadı bana sadece çarpıntı yaptı geçer merqk etme
Betus Babyboymom canım gebelikte düşük tansiyon iyi derler allah korusun yüksek tansiyon bebeğin ölümüne sebebiyet verebiliyormuş 🤭
Ayseeeeahmet Babyboymom bende de bayılma olmadı ama feci derecede baş agrısı baş dönmesi oldu mahfettii resmen