Hamileyim00 ben de 16 haftalık oldum. Hiç kilo almadım, geçen hafta doktorum tebrik etti. 20 haftaya kadar almazsan ondan sonrası bebeğin zaten dedi. 20 haftalıktan sonra bebeğe yarıyormuş bizim aldığımız kilolar, bebeğin iyiyse hiç kafana takma. Sağlıklı beslendiğimiz sürece hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. 🤗