Eminesss Merhaba kızlar ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri ara ara kanamalarım oldu her seferinde hastaneye gittim ama bi sorun çıkmadı bugün tekrar oldu benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ?
Mr1517 Eminesss kanama iyi birşey değil, doktorunla görüş illaki bir ilaç vs sunar çok geçmiş olsun canım
Mervee07 Eminesss bende 12 haftalığım ara ara benim de kanamam oldu inş bir daha olmaz ama ben ilaç kullanıyorum ve yatıyorum sadece lavabo yemek için kalkıyorum.
Eminesss Mervee07 bende progestan kullandım 2 kutu ama bitti şimdi birkaç gün sonra kontrolüm var inşallah birşey yoktur böyle olunca çok endişeleniyorum 😔