ZeynepAraz Arkadaşlar bugün doktordan geldim herşeyin yolunda olduğunu söyledi bı skıntı yoktu fakat enfeksiyondan dolayı fitil ve krem vermişti az önce çok az bişey kanlı akıntı gibi bişey vardı ama azdı sizce normal mi
ZeynepAraz Bugünde fitili kullandım ve az önce peceteye leke geldi ama çok cok az acaba normal mi yoğun olmadığı için dikkate almıyorum pek ama bilemedim bu durumu yaşayan var mi