Arkadaslar merhaba civilde converse çıtır beşik düsünüyorum anne yanı icin odasina da ahşap besik almayi planliyorim. Anne yani çıtır besik kullananlar var mi memnun musunuz ?? Anne yanı baska önerileriniz varsa onu da degerlendirebilirim lutfen yardimci olurmusunuz 🤗