anapanda12 bende yarin 39 haftalik olacagim da sanci falan gidip geliyor duzensiz ama 😔 aciklik yok 😔 aciklik icin ne yaptiniz?carsamba gunu de kontrolüm var dr um cumartesi tatile cikiyor acaba o zamana kadar bende dogurur muyum 🤔 gerekirse suni sanci veririm dedi dr. Nasil sizce suni sanci ?