Indirimdeyken 160 a almistim 12 haftalik falandim :) bi daha indirme girmez diye korkup almistim iyi ki almisim suan 25 haftalik olduk sayilir daha kotu tek yorum okumadim. En kotu yorum olarak yapisal olarak bazi annelerin gogsu yara olmuyor bosuna aldik kullanamadik diyorlar :)