Skdag yok ben randevumu kendi hastaneme aldım ama Fehmi Beyin metnini de çok duydum dilerim güzel geçer Siz telefonda ya da gittiğinizde muhakak bildirin bu durumu belki 1 hafta sonra gelin der ama benimde 1 hafta ilerde. Gidiyordu ilk Zamanlar sonra olması gereken tarihte oldu o dönemde hamur işlerine çok yüklenmiştim ondan oldu sanırım siz bunu kadın doğumcunuza ya da fehmi beyin asistanına arayıp sorun net gidin derim