Prens12 normalde yaptırırsan evet maliyeti fazla ama ben kendin alıp yapmayı tercih ettim hemde uyguna geldi instagramdan ipleri ritzz.art diye bir sayfadan aldım kargoyla 40 tl tuttu ismini de tasarim_hanem sayfasından sipariş ettim kargoyla 26 tl tuttu 5 tlye de sprey boya aldım kendim boyadım 😍 3 saat sürdü yapması hiç bilmediğim halde internetten bakarak yaptım 😻