Ozgeerkan Kızlar kirikhan özel bilim hastanesine yada can hastanesi ne gidipte memnun kalmayalar var mı hangisi daha iyi sizce
Eymenshr Ozgeerkan benim kuzenim gecen gün can da yaptı dogumu memnundu gayet birinci dogumunu da orda yapmıştı ama o doktordan hiç memnun degldi suanki doktoru çok iyi dyor
Symgmnr Ben oralıyım fakat orda yaşamıyorum. Gittiğimde bilimde tayfun beye gitmiştim 2 kere. Cihazlara eski diyorlar. Arkadaşlarım devlet hastanesine gidiyor cihan beyden falan çok memnunlar ben de gittim bir kere ilgili bir doktor