Esra16 Selam arkadaşlar yarin 12.haftaya giricem idrarda asiri bulaniklik var ve dün asiri yogun akinti gördüm ilk defa korkuyorum karnimdada arada agri oluyo bi sknti varmidir sizce normalmi yoksa yaşıyan varmi bu durumu aydinlatin beni lütfen 😔
SemraErkann Esra16 korkma canım Benimde öyle bugün idrar testi yaptırdım bulanıklık ve sarı çıkmış gayet normal dedi doktorum sen canını sıkma rahat ol hayırlısı olsun daima akıntı zaten gebelik ilerledikçe çoğalan bir unsur o yüzdem ona da takılma
Esra16 SemraErkann Ayy allah razi olsun birazda olsa rahatladim yarin randevum var yinede dayanamadim yasiyanlar vardir diye sormak istedim
SemraErkann Esra16 🙏🏻😍 içini daima ferah tut derdi veren sabrını da dermanını da verir yaterki İstemeyi bil onu koru kolla sen ferah ol ki onu huzurda hissettir annesi🙏🏻😍