ZCandan Kizlar merhaba bebegimle 38+2 olduk. Dogum an meselesi anlicaginiz fazlaca heyecanla bekliyoruz 😊 bu otu nasil.hazirliyoruz duasi falan varmis bilgisi olan yazabilir mi? Birde iciyomuyuz doguma gitmeden ?
Esramese ZCandan bende aldm o an o panikle kimse yapmaz unuturlar diye suya okudu kayin validem yasin ayetel ve bildgi butun dualari o an gelince direk suya koncak okunmuş oyle olurmu tam bilmiyrm tabi
Esramese ZCandan googlden baktm menzile ait paylasm var abdulbaki hz anlatiyor ama detay goremedm sadece form yorumlari var