Kızlar bebeğim cumartesi günü doğdu 37+0 da. Solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakımda tutuyorlar. Başına gelen var mı ne kadar süre tutarlar? Ben eve geldim kucağım boş geldiği için kahroldum. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın aklım hep bebeğimde iyi bakıyorlar mı altı temiz mi iyi nefes alıyor mu 😞 canım kızım anneni üzme nolur iyileş hemen 😞