Dmrbebek 4lü test sonucum 50/1 çıktı sizede böyle söyleyip sıkıntı çıkmadığı oldu mu yardım edin canım çok sıkkın 🙏🏻
pelin_87 Dmrbebek görümcemde yüksek riskli çıkmıştı kuzum şu an oğlu 4 yaşında çok da sağlıklı şükür, üzme kendini sağlıkla gelir inşallah yavrun