Canım bende çok merak ediyorum bu konuyu, kuzenim marangoz işiyle uğraşıyor mobilyacı oluyor kendisi ben sordum bu boya işini bu boyaların genelde sağlıklı olduğunu söylüyorlar
Kokusu falan olmuyormuş
Yine de bende kullananların yorumlarını dinlemeyi tercih ediyorum