Arkadaşlar kızamıkcık ıgm 11 sonucu ile pozitif çıktı. Doktor avidite testi istedi. Sonuc 1 haftaya çıkacak. Bu durumu yaşayıp sorun olmayan oldu mu? Lütfen yardımcı olun bana 🙏 çok korkuyorum şuan eğer kızamıkcık geciriyorsam riskleri çokmuş sanırım. Ama kızamıkcıga dair de hiç bir belirtim yok 😢