11 haftalık hamileyim kızlar daha ilk hamileliğim o yuzden bilgi almak adına yazıyorum internette bu konuyla alakalı birşey bulamadım. Sorum şu ; ayaktayken yada uzandıgımda karnım hanşle kalmadan onceki gibi yani hiç bir belirti yok uzandıgımda kasıklarım içe doğru acaba gelişimle alakalı bir sorun olabilir mi yoksa henüz erken mi ? 🙏🏻