Merhabalar.. 3 gündür grip oldum. Halsizlik, öksürük, burun akıntısı. En çokta öksürük beni mahvediyo. Ihlamur, kuş burnu, limonlu su. Ne yapsam geçmiyo. Doktora da gitmek istemedim. 30 haftalıkta hamileyim. Bu şekilde hamileliğinde grip olan var mı. Önerileriniz neler