neslihanuluumut Bkr-efe bembeyaz akıntı dimi bende de çok oluyor 34 haftadan beri çok yoğun ve katı akıntım var doktoruma sordum gayet normal dedi
Buharaa Bkr-efe evet benimde yoğunlaştı hatta acaba bebegin suyumu sızıyor dedim de degilmis 35+6 haftalığım bende
Dorukvedemirinannesi Bkr-efe 36+1 m bendede oluyor beyaz renkte bide çok sık idrarar çıkıyorum sizinde öylemi?
Htcgkn7301-- Bkr-efe 35+1 aynı durumdayız kokusuz günlük pedler var onları kullanıyorum sık sık değiştiriyorum
neslihanuluumut Dorukvedemirinannesi aynen çok idrar sıkışması oluyor bir bardak su içsem zar zor lavaboya yetişiyorum bu gidişte oraya taşınacağim 😂😂😂😂😂