Tazeanne92 Kızlar tansiyonum var o yüzden Ege Doğum evi ya da Yeşilyurt’tan birini seçmem lazım Doğum için tecrübenize ihtiyacım var hangisini önerirsiniz ???
CiHal Tazeanne92 yengem yeşilyurtta dogum yaptı gayet memnundu bi şikayeti olmamıstı ama on gün önce ege dogum ewinde kendim dogum yaptm olmaz olaydım hayvan muamelesi görüyo insanlar kim kime duma duma berbat bi yer asla gitme
CiHal Tazeanne92 normal yaptm 6sedye var dogumhanede doktorlar cok sert muayene sırasında herkes herkesi görüyo mahremiyet yok hiç önem vermiyolar