Rahtes Huzur41 doktoruma gidicem bu cuma.. normaldir diye düşünüyorum ama yine de bakılmasında fayda var bence..
Huzur41 Rahtes bende normaldir diyordum da bugün gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç verdi. Demek ki çokta normal görmemek gerekiyormuş 🤷😃